Интегративна настава у подстицајној средини за учење, 449

1 (2)

KATALOG 2018/2019/2020

Каталошки број програма: 449

Организатор програма: Удружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центар, Градиштанска 8, Београд, info@kreativnicentar.rs, 0113820464, 0113088447, 0113820464

Особа за контакт: Наталија Панић, natalija.panic@kreativnicentar.rs, 0113088447, 0641102344, 0113820464

 

Аутори: Жељана Радојичић Лукић, учитељ, OШ „Милан Ракић“ Мионица
Реализатори: 
  • Жељана Радојичић Лукић, учитељ, OШ „Милан Ракић“ Мионица;
  • Катарина Чарапић, професор српског језика и књижевности, Средња школа „Мионица“;
  • Оливера Петровић, дипломирани педагог, ОШ „Милан Ракић“ Мионица;
  • Андријана Шикл-Ерски, професор разредне наставе, ОШ „Јован Ристић“ Борча, Београд
Област: општа питања наставе
Компетенција: компетенције за поучавање и учење

Приоритетна област: Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)

 

Општи циљеви: Пружање практичне помоћи за организацију интегративних наставних дана кроз активно учење наставних садржаја унутар амбијенталних учионица.

Специфични циљеви:

  • Јачање професионалних компетенција наставника за организацију интегративне наставе.
  • Оспособљавање наставника за израду нових и прилагођавање постојећих наставних средстава унутар амбијенталних учионица.
  • Оснаживање наставника за креирање подстицајне средине за учење.
  • Оспособљавање наставника за организацију амбијенталног учења.
  • Активирање наставника за сагледавање важности развијања индивидуализованог приступа у раду са децом, ученицима и полазницима применом интегративне наставе.
  • Обучавање наставника за примену принципа учења заснованих на сарадњи.
  • Мотивација наставника за контиунирано коришћење природних ресурса унутар амбијенталних учионица.

 

Циљна група:

  • наставник разредне наставe
  • наставник предметне наставе – основна школа
  • наставник изборних и факултативних предмета
  • стручни сарадник у школи
  • сарадник (педагошки андрагошки асистент и помоћни наставник)
  • директор/помоћник директора

 

Теме програма:

  1. Дидактичко-методички аспекти учења интегративне наставе
  2. Примена интегративне наставе
  3. Подстицајна средина за учење

Број учесника: 30
Трајање програма: дана: 1

Број бодова: 8

One thought on “Интегративна настава у подстицајној средини за учење, 449

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s