Срећно учење – Интегративна настава

1 (2)

KATALOG 2018/2019/2020

Каталошки број програма: 

Организатор програма: Удружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центар, Градиштанска 8, Београд, info@kreativnicentar.rs, 0113820464, 0113088447, 0113820464

Особа за контакт: Наталија Панић, natalija.panic@kreativnicentar.rs, 0113088447, 0641102344, 0113820464

Аутори: Жељана Радојичић Лукић, учитељ, OШ „Милан Ракић“ Мионица
Реализатори: 
  • Жељана Радојичић Лукић, учитељ, OШ „Милан Ракић“ Мионица;
  • Јасмина Стојковић, учитељ, ОШ „Краљ Александар Први“ Нови Београд
  • Ана Вујић, учитељ ОШ „Милан Ракић“ Мионица;
  • Оливера Петровић, педагог,1 (2)KATALOG 2018/2019/2020

    Каталошки број програма: 

    Организатор програма: Удружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центар, Градиштанска 8, Београд, info@kreativnicentar.rs, 0113820464, 0113088447, 0113820464

    Особа за контакт: Наталија Панић, natalija.panic@kreativnicentar.rs, 0113088447, 0641102344, 0113820464

    Аутори: Жељана Радојичић Лукић, учитељ, OШ „Милан Ракић“ Мионица
    Реализатори: 
    • Жељана Радојичић Лукић, учитељ, OШ „Милан Ракић“ Мионица;
    • Јасмина Стојковић, учитељ, ОШ „Краљ Александар Први“ Нови Београд
    • Ана Вујић, учитељ ОШ „Милан Ракић“ Мионица;
    • Оливера Петровић, педагог,
    Област: општа питања наставе
    Компетенција: компетенције за поучавање и учење

    Приоритетна област: Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)

    Општи циљеви: Пружање практичне помоћи за организацију интегративних наставних дана кроз активно учење наставних садржаја унутар амбијенталних учионица.

    Специфични циљеви:

    • Јачање професионалних компетенција наставника за организацију интегративне наставе.
    • Оспособљавање наставника за израду нових и прилагођавање постојећих наставних средстава унутар амбијенталних учионица.
    • Оснаживање наставника за креирање подстицајне средине за учење.
    • Оспособљавање наставника за организацију амбијенталног учења.
    • Активирање наставника за сагледавање важности развијања индивидуализованог приступа у раду са децом, ученицима и полазницима применом интегративне наставе.
    • Обучавање наставника за примену принципа учења заснованих на сарадњи.
    • Мотивација наставника за контиунирано коришћење природних ресурса унутар амбијенталних учионица.

    Циљна група:

    • наставник разредне наставe
    • наставник предметне наставе – основна школа
    • наставник изборних и факултативних предмета
    • стручни сарадник у школи
    • сарадник (педагошки андрагошки асистент и помоћни наставник)
    • директор/помоћник директора

    Теме програма:

    1. Дидактичко-методички аспекти учења интегративне наставе
    2. Примена интегративне наставе
    3. Подстицајна средина за учење

    Број учесника: 30
    Трајање програма: дана: 1

    Број бодова: 8

Област: општа питања наставе
Компетенција: компетенције за поучавање и учење

Приоритетна област: Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)

Општи циљеви: Пружање практичне помоћи за организацију интегративних наставних дана кроз активно учење наставних садржаја унутар амбијенталних учионица.

Специфични циљеви:

  • Јачање професионалних компетенција наставника за организацију интегративне наставе.
  • Оспособљавање наставника за израду нових и прилагођавање постојећих наставних средстава унутар амбијенталних учионица.
  • Оснаживање наставника за креирање подстицајне средине за учење.
  • Оспособљавање наставника за организацију амбијенталног учења.
  • Активирање наставника за сагледавање важности развијања индивидуализованог приступа у раду са децом, ученицима и полазницима применом интегративне наставе.
  • Обучавање наставника за примену принципа учења заснованих на сарадњи.
  • Мотивација наставника за контиунирано коришћење природних ресурса унутар амбијенталних учионица.

Циљна група:

  • наставник разредне наставe
  • наставник предметне наставе – основна школа
  • наставник изборних и факултативних предмета
  • стручни сарадник у школи
  • сарадник (педагошки андрагошки асистент и помоћни наставник)
  • директор/помоћник директора

Теме програма:

  1. Дидактичко-методички аспекти учења интегративне наставе
  2. Примена интегративне наставе
  3. Подстицајна средина за учење

Број учесника: 30
Трајање програма: дана: 1

Број бодова: 8

1 thoughts on “Срећно учење – Интегративна настава

Постави коментар