Методички приступ обради граматичких садржаја у млађим разредима путем интегративне наставе, 844

Sa grupom polaznika u OŠ „Dubrava“ u Knjaževcu

Методички приступ обради граматичких садржаја у млађим разредима путем интегративне наставе

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 844

Електронски: Да
Организатор програма: Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080, ,
Особа за контакт: Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080
Аутори:

Жељана Радојичић Лукић, учитељ, OШ „Милан Ракић„ Мионица; Катарина Чарапић, Професор српског језика и књижевности, Средња школа „Мионица„; Оливера Петровић, Дипломирани педагог, ОШ „Милан Ракић, Мионица;

 

Реализатори:

Жељана Радојичић Лукић, учитељ, OШ „Милан Ракић„ Мионица; Оливера Петровић, Дипломирани педагог, ОШ „Милан Ракић, Мионица; Андријана Шикл-Ерски, професор разредне наставе – докторанд , ОШ „Јован Ристић„, Борча, Београд;

 

Област:

српски језик и књижевност

 

Компетенција:

компетенције за поучавање и учење

 

Приоритетна област:

Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)

 

Општи циљеви: Стручно и методичко усавршавање учитеља кроз упознавање са иновативним методама обраде граматичких садржаја путем интегративне наставе.

 

Специфични циљеви:

Јачање професионалних компентенција учитеља за креативнију и разноврснију реализацију наставе граматике. Обучавање учитеља за планирање, реализацију и организацију наставе граматике путем интегративне наставе у амбијенталним учионицама. Оспособљавање учитеља за примену унутарпредметне, међупредметне и целовите интеграције наставних садржаја. Оспособљавање учитеља за организацију кооперативног учења при обради и утврђивању граматичких садржаја. Подстицање учитеља за проналажење креативних начина евалуације интегративних часова/дана и њихова примена у пракси. Активирање учитеља за сагледавањем важности развијања индивидуализованог приступа у раду са децом.

 

Циљна група:

наставник разредне наставе
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник)

 

Теме програма:

1. недеља

  • Иновативни облици наставе
  • Облици интеграције
  • Креирање интегративне активности

2. недеља

  • Фонетика
  • Обрада слога и унутарпредметна интеграција
  • Креирање сценарија унутарпредметне интеграције

3. недељаМорфологија и синтакса

  • Амбијентална интегративна настава
  • Креирање сценарија међупредметне интеграције

4. недеља

  • Језик и језичка култура
  • Правопис
  • Вредновање (евалуација) интегративног дана

5. недеља

  • Креирање сценарија међусистемске интеграције
  • Анализа рада на семинару
Број учесника: 30
Трајање програма: недеља: 5

Број бодова: 35

Цена: Цена по учеснику износи 3400 динара. У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину, закуп сале за завршни сусрет.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s