PAKET MINISTARSTVA PROSVETE-SEKSUALNO OBRAZOVANJE

Nije li to onda seksualizacija dece – njihovo nasilno uvođenje u svet seksualnosti, u svet odraslih, pa i u svet patologije? I nije li upravo to – nasilje nad decom u ime borbe protiv nasilja?

Seksualno obrazovanje za trogodišnjake u srpskim vrtićima

Nisam siguran da bi deca u školi trebalo da uče kako „ne postoji vremensko ograničenje za masturbiranje“. Zapravo, mislim da se samo ludaci ponašaju na taj način. Takođe, naše Ministarstvo prosvete veruje da bi deca trebalo da se podučavaju – valjda u cilju zaštite od nekakvog nasilja – i seksualnim tehnikama, zadržavajući se, zasad, samo na oralnom i analnom seksu. No, zašto bi se tu stalo? Hoće li naša deca već sutra učiti i o sado-mazo seksu, seksu sa životinjama, seksu s mrtvacima, grupnom seksu, svingu i ostalim vrstama „normalnih seksualnih aktivnosti“ koje su savršeno u redu samo ako su, prema našem Ministartvu, stvar „dogovora osoba koje vode ljubav“ (347)? S kojim pravom se to radi?

Posebno sam začuđen što se na stranama 348‒350. „Paketa za osnovnu i srednju školu“ otvoreno propagiraju homoseksualni odnosi. Na strani 348 imate i, očigledno odobravajuću i ohrabrujuću, ilustraciju dve lezbejke koje se ljube držeći se za zadnjice. Tu je i ilustracija mladog gej muškarca koji drugom mladiću donosi cveće.

„Mladić sam, sviđa mi se drug iz odeljenja“, stoji edukativno pitanje na istoj stranici, a potom sledi odgovor: „Prati svoja osećanja i potrebe, nemoj da ih se plašiš ili stidiš, zaljubljenost i ljubav su dragocena osećanja“. U tom smislu se u „paketu“ daju saveti u vezi s korišćenjem prezervativa, uz posebnu napomenu da postoji i „lezbijski kondom“: „I devojke koje vole devojke koriste zaštitu kad vode ljubav. Zaštite su folije od lateksa, da se pokriju ženske genitalije ili anus tokom oralnog seksa“ (347).

17903929_10210990682377493_2413702240969430541_n.jpg

„U Srbiji i dalje živimo u homofobičnom društvu“, stoji pouka na jednoj od sledećih strana, „gde se homoseksualnost osuđuje. Patrijarhalni obrazac u govoru potencira `da LGBT osobe treba da budu prihvaćene i da ih razumemo`. Jezik podstiče marginalizaciju – da li biste uopšte isto tražili za heteroseksualne osobe? Ne biste. Ovde se radi o ljudskom pravu, biti jednaka i jednak kao svako drugi“ (349).

Međutim, iako svi kao pojedinci imamo jednaka prava, heteroseksualni i homoseksualni parovi zaista nisu socijalno jednaki – samo prvi mogu da imaju decu. Objavio sam više tekstova o LGBT problematici u naučnim časopisima, kao i knjigu Moć i seksualnost: sociologija gej pokreta (2014), koju je nagradilo Srpsko sociološko društvo. Znam šta govorim kada kažem da društvena promocija homoseksualnosti uvećava udeo homoseksualaca u društvu.

Dvoje uglednih američkih sociologa, Stejsijeva i Biblarc proučili su istraživačke podatke iznete u 21 studiji o homoseksualnom „roditeljstvu“ i zaključili da će deca odgajana u „lezbigej frendli“ atmosferi biti „otvorenija za homoerotske veze”: umesto do pet odsto, homoseksualnost u takvom okruženju skače i do tridesetak procenata.

Ne razumem šta će sve to našem Ministarstvu prosvete. Zašto se borba protiv nasilja već u prvom koraku pretvara u afirmisanje homoseksualnosti i obuku o stavljanju „lezbijskog kondoma“ na anus „tokom oralnog seksa“? Kako se došlo do toga da su za autorke ovih „paketa“ izabrane baš Ljiljana Bogavac i Dušica Popadić, laureatkinje „Labrisa – najstarije LGBT organizacije u Srbiji“ „za doprinos jačanju lezbijske zajednice u Srbiji“ (2013)?

I da li je slučajno da se ova najnovija „dopuna kurikuluma“ dešava dok je pažnja javnosti posvećena izborima i postizbornim konfliktima? Gde su granice ove najnovije „reforme“?

Izvor. FSK

Advertisements

Posted on март 30, 2017, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 коментар.

  1. Clanak super, ali ovo drustvo vode oni koji masu zastavom duginih boja. Zato i podrzavam PUTINA!!!!

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Socceroaza

Blog posvećen fudbalskim trenerima i svim zaljubljenicima fudbalske igre u cilju zajedničkog usavršavanja i edukacije, kao i informisanja o novim načinima, stilovima i metodama treninga u fudbalu, ali i u sportu uopšte.

KREATIVNA ČAROLIJA

Svima onima koji imaju sposobnost stvaranja lepote

mamica radoznalica

Ovo je moja priča :)

nekinovinastavnici

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

игром до знања

Мојим најдражим ђацима, неисцрпном извору инспирације

In Centar

Platform for Social Entrepreneurship

S. Verbić: jedan lični bRlog

pošto me niko ne sluša, ja ponekad pišem...

MOOSHEMA GAZETA

Mooshema blog, zdrav život, zdrava ishrana, fitness

Business Skills

Tretiraj biznis kao što tretiraš sebe!

predragpopovic

A fine WordPress.com site

Споменка Кочиш

ОШ''Јосиф Маринковић'', Нови Бечеј

Учитељица Мира Стевковић

ОШ "Јосиф Маринковић", Нови Бечеј

СЛАЂИНИ ВРАПЧИЋИ

Деца су украс света!

Devetogodišnje obrazovanje

Za nastavnike razredne nastave

DEČJI FESTIVAL KREATIVNA ČAROLIJA

Međunarodni festival dečjeg filmskog, dramskog, muzičkog, likovnog i literarnog stvaralaštva

МИСЛИОНИЦА - ИГРАОНИЦА

II/3 Основне школе"21. октобар" у Крагујевцу

ВРЕМЕПЛОВ

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

NADARENA DECA

Blog o učenju, razvoju talenta, nadarenosti, nadarenoj deci....i još ponešto...

%d bloggers like this: