Pokušaj odlaska kući, broj 2

Danas izlazim sa posla u 17.15, uobičajeno. Napolju naoblačilo, zahadilo, duva vetar i miriše na ponovnu kišu. Silazim ispred zgrade i pozivam taksi. Odlučujem se za Alfa taksi, mada pretpostavljam da će u ovo vreme, u ovom delu grada, teško biti slobodnih vozila. Tako i bi: „Trenutno nemamo ništa u blizini, pozovite za par minuta“. Tešeći sebe, dok me vetar opominje da sam nedovoljno toplo obučena, odlučujem da probam sa Pink taksijem. „Vozilo taj i taj broj stiže za dva do tri minuta“, čuje se sa druge strane žice. Čekam tih tri minuta, ali ubrzo shvatam da stojim već 30 minuta ispred zgrade i u tom momentu ispred mene se zaustavlja Alfa taksi kog sam zvala još u 17.15. Ulazim, vozač pita da li sam ja zvala  pre pola sata i počinje izvinjavanje. Da bih prekinula njegov monolog, kažem da je sve u redu i taksista zaćuta.

Taxi cab signSavladavši gužvu nastalu, što usled vremenskog špica, što usled kiše, stigosmo ispred stana. Otvaram torbu i shvatam da je novčanik sa kešom, karticama i telefonima ostao u kancelariji. Razmišljam par sekundi slušajući dobovanje kiše po krovu auta, dok mi u vidokrug ulazi taksista koji se u tom trenutku okreće ka meni. „Šta radite sa putnicima koji zaborave novčanik“, reči su koje same sleteše. „Ništa, poželim im prijatan ostatak dana“, još brže doleteše reči taksiste. Zbunih se, ne shvtajući ni kakav sam odgovor očekivala. Insistiram na broju telefona kako bih mu sutra ostavila novac. Taksista odbija, ja se snebivam, baš mi neprijatno, a potom mi kroz glavu prolazi misao da je sada već pola šest naveče, da je napolju prolom oblaka, da mi je novčanik ostao na poslu i da ja ni u stanu nemam dinar jedan. Moju unutarnju agoniju prekidaje reči taksiste: „Želite li da se vratimo do Nemanjine da uzmete novčanik i da vas vratim ponovo ovde po ceni ove jedne vožnje i dobijem priliku da popravim rejting firme, zato što ste čekali trideset minuta na kiši?“ E, tada se ozbiljno zbunih ili je to više bilo iznenađenje, da ima još onih koji razmišljaju o  rejtingu firme i zadovoljstvu mušterije.

alfa_bell_taxi-logoNovčanik nađoh tamo gde sam ga i ostavila, vratih se u taksi, dok taksista, vidno zadovoljan svojim dobrim delom, samo izusti: „A sada idemo na pokušaj odlaska kući, broj dva“, sa sve širokim osmehom. E, hvala mu, istina manje za besplatne vožnje /odbio je i da uzme bakšiš/, ali hvala mu što mi izmami iskren osmeh na kraju nikakvog, a pritom tmurnog i kišnog dana, dana zbog kojeg je vredelo ostati kod kuće. Ili nije? Hvala Vam, taksisto Alfa taksija!

Posted on мај 12, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 коментар.

  1. Kada god je kiša, pa čak i ona najmanja, kao po nekom pravilu teško je naći slobodno vozilo ili prava retkost. Na kraju se ipak sve dobro završilo za vas u ovom hladnom i tmurno kišnom danu.

Оставите одговор

Socceroaza

Blog posvećen fudbalskim trenerima i svim zaljubljenicima fudbalske igre u cilju zajedničkog usavršavanja i edukacije, kao i informisanja o novim načinima, stilovima i metodama treninga u fudbalu, ali i u sportu uopšte.

KREATIVNA ČAROLIJA

Svima onima koji imaju sposobnost stvaranja lepote

mamica radoznalica

Ovo je moja priča :)

nekinovinastavnici

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

игром до знања

Мојим најдражим ђацима, неисцрпном извору инспирације

In Centar

Platform for Social Entrepreneurship

S. Verbić: jedan lični bRlog

pošto me niko ne sluša, ja ponekad pišem...

MOOSHEMA GAZETA

Mooshema blog, zdrav život, zdrava ishrana, fitness

Business Skills

Tretiraj biznis kao što tretiraš sebe!

predragpopovic

A fine WordPress.com site

Споменка Кочиш

ОШ''Јосиф Маринковић'', Нови Бечеј

Учитељица Мира Стевковић

ОШ "Јосиф Маринковић", Нови Бечеј

СЛАЂИНИ ВРАПЧИЋИ

Деца су украс света!

Devetogodišnje obrazovanje

Za nastavnike razredne nastave

DEČJI FESTIVAL KREATIVNA ČAROLIJA

Međunarodni festival dečjeg filmskog, dramskog, muzičkog, likovnog i literarnog stvaralaštva

МИСЛИОНИЦА - ИГРАОНИЦА

II/3 Основне школе"21. октобар" у Крагујевцу

ВРЕМЕПЛОВ

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

NADARENA DECA

Blog o učenju, razvoju talenta, nadarenosti, nadarenoj deci....i još ponešto...

