А на грани ко да нешто бруји

Поред много тога што нам је открио о нама самима, о нашој култури која је темељ његових незаборавних серија за децу (али и за одрасле како је сам увек истицао), Тимоти Џон Бајфорд открио нам је и Бањичку шуму. Захваљујући њему овај прави птичји резерват данас је предивно београдско шеталиште и РТС ће покренути иницијативу да се ова шума назове његовим именом.

Као девојчица, негде далеко и сад већ некад давно, откривам свет гледајући његове серије. Учим се животу лако и једноставно као што ми се у том тренутку и моје детињство чини лепим и једноставним. Не знам тада да ће то детињство једним ружним ратом бити прекинуто, да ћу морати да одрастем много пре него што је требало и зато ми је успомена на те тренутке када се на телевизији појави нека од препознатљивих шпица његових серија, још више постала драгоцена. Највише сам волела кад почиње «Полетарац».

Чудним путевима живота који су се понекад чинили и претешки и унапред изгубљени али све је то живот и нема ништа ново под сунцем, ни муке ни проблема који се не могу превазићи чак ни кад тако не изгледа, Бог ми је дао прилику не само да упознам тог човека већ да имам привилегију јер је то заиста била привилегија, и да учим од њега и да радимо заједно. Упијала сам као сунђер сваку његову причу, посебно детаље како су настајале и снимане те серије које сам толико волела, савете како се ради са децом, сваку реч. Богатсво које ми донео у личном смислу је непроцењиво, поред посла, научила сам да је сваки дан поклон, сваки тренутак драгоцен јер ма какве ми свакодневне проблеме имали (а ко их нема у данашње време) кад вас неко ко је тешко и неизлечиво болестан упита како сте, ви не смете да будете лоше. Немате права пред његовом срећом што је и тог дана имао прилику да дочека свитање, пожели добро јутро онима које воли, види боју неба за тај дан и уради још нешто корисно. Тимоти Бајфорд био је оличење животне енергије и снаге која је померала границе свега замисливог. Његово дело донеће му незаборав а мени је најжалије његових малих унука којима он лично неће донети толико радости које је донео маси деце ове нам и бивше земље, деци деце и сад већ и деци њихове деце. Какве би тек приче ти унуци, привилеговани тиме што су његови и што могу на његовом колену да цупкају, од човека који је о деци знао све, могли да чују.. То ми је најжалије.

преузимањеЈа сам највише волела причу о славујима који се у априлу враћају у наше крајеве, о песми мужјака који први стигну па онда тако дозивају своје женке. Њихова песма утихне кад се излегу јаја и гаје младунци да се не привуку непријатељи и чује се тек понекад, обично ноћу па се човек после пита да ли ју је и стварно чуо или му се због ноћи само причинило.. И онда мислимо да су већ отишли у неке боље, топлије крајеве а они су у ствари ту. Као што ће и он бити.

Одбијам да мислим другачије.

И кад ова киша престане, кренућу у Бањичку, надам се ускоро и Бајфордову шуму, да поново чујем ту песму.

Наташа Дракулић

Posted on мај 13, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Оставите коментар.

Оставите одговор

Socceroaza

Blog posvećen fudbalskim trenerima i svim zaljubljenicima fudbalske igre u cilju zajedničkog usavršavanja i edukacije, kao i informisanja o novim načinima, stilovima i metodama treninga u fudbalu, ali i u sportu uopšte.

KREATIVNA ČAROLIJA

Svima onima koji imaju sposobnost stvaranja lepote

mamica radoznalica

Ovo je moja priča :)

nekinovinastavnici

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

игром до знања

Мојим најдражим ђацима, неисцрпном извору инспирације

КРЕАТИВНО ОБРАЗОВАЊЕ

Будућност је у креативном образовању

In Centar

Platform for Social Entrepreneurship

S. Verbić: jedan lični bRlog

pošto me niko ne sluša, ja ponekad pišem...

MOOSHEMA

Mooshema blog, zdrav život, zdrava ishrana, fitness

Business Skills

Tretiraj biznis kao što tretiraš sebe!

predragpopovic

A fine WordPress.com site

Споменка Кочиш

ОШ''Јосиф Маринковић'', Нови Бечеј

Учитељица Мира Стевковић

ОШ "Јосиф Маринковић", Нови Бечеј

СЛАЂИНИ ВРАПЧИЋИ

Деца су украс света!

Devetogodišnje obrazovanje

Za nastavnike razredne nastave

ДЕЧЈИ САБОР-КРЕАТИВНА ЧАРОЛИЈА

Међународни фестивал дечјег филмског, драмског, литерарног и ликовног стваралаштва

МИСЛИОНИЦА - ИГРАОНИЦА

II/3 Основне школе"21. октобар" у Крагујевцу

ВРЕМЕПЛОВ

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

