Native Advertising

Native Advertising predstavlja tehniku promocije kojom se putem online medija (uključujući i blogove) kreiraju i plasiraju zanimljivi sadržaji koje čitaoci žele da dele sa svojim prijateljima…

Osnova društveno odgovorne akcije “Bloggers Network” predstavlja iskorišćenje mogućnosti kreiranja interesantnih sadržaja na blogovima od strane vlasnika blogova koji su u nekoj vezi sa organizacijom u čije ime bloger kreira taj sadržaj (tekst, video, slike). Ova vrsta promotivnih sadržaja se od 2012. g. popularno naziva Native Advertising.

U zavisnosti od ugla posmatranja onoga šta bi sve moglo biti to nešto što se danas naziva Native advertajzingom, ova pojava može da se definiše na više različitih načina:

  • Iz ugla vlasnika medija (sadržaja) ovaj tip oglašavanja postoji odavno pod imenom Advertorijal – Forma kombinacije sponzorisanog teksta i reklame, gde je prikaz ovakvog sadržaja veoma sličan prikazu ostalih sadržaja u mediju. Za razliku od klasičnih advertorijala i sponzorisanih tekstova, Native Advertising predstavlja tehniku promocije kojom se kreiraju i plasiraju zanimljivi sadržaji koje čitaoci žele da dele sa svojim prijateljima…
  • Iz ugla poznavalaca kontekstualnog oglašavanja Native Advertising predstavlja samo drugo ime za oglašavanje koje nije van konteksta aktivnosti korisnika, odnosno radi se o varijanti kontekstualnog oglašavanja.
  • Iz ugla osoba koji su u poslu odnosa sa medijima, ovaj tip oglašavanja predstavlja samo jednu varijantu plaćenog PR teksta – PR sadržaj (sponzorisani tekst).
  • Iz ugla osoba koje su u poslu prodaje oglasnih prostora, Native Advertising daje mogućnost plasiranja većeg broja formata na drugačiji način nego što je to sada slučaj – znači, proširenje ponude.
  • Iz ugla oglašivača, njima je potrebno rešenje problema plaćenih prikaza reklama koje korisnici medija nisu videli, pa se reklamiranje plaća dramatično skuplje u odnosu na realne efekte koje je postigla klasična reklama (baner).

Koncept oglašavanja koji se predstavlja pod imenom Native Advertising predstavlja mogućnost veoma dobrog odgovora na potrebu efikasnijeg oglašavanja na svakom pojedinačnom mediju (uključujući i blogove), u kontekstu potrebe svakog pojedinačnog oglašivača. Prevelika količina online sadržaja je uslovila to da jedini način plasiranja neke poruke za koju se želi da stigne do konzumenta jeste plasiranje poruke koja je interesantna u kontekstu medija kod kojeg je objavljena.

Kreiranje korisnog i interesantnog sadržaja predstavlja najvažnije karakteristike savremenih kvalitetnih online sadržaja!

Napomena: Ovaj sadržaj je nastao na osnovu dela teksta preuzetog iz članka “Evolucija reklamiranja: Šta je Native Advertising?

Advertisements

Posted on новембар 21, 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Оставите коментар.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Socceroaza

Blog posvećen fudbalskim trenerima i svim zaljubljenicima fudbalske igre u cilju zajedničkog usavršavanja i edukacije, kao i informisanja o novim načinima, stilovima i metodama treninga u fudbalu, ali i u sportu uopšte.

KREATIVNA ČAROLIJA

Svima onima koji imaju sposobnost stvaranja lepote

mamica radoznalica

Ovo je moja priča :)

nekinovinastavnici

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

игром до знања

Мојим најдражим ђацима, неисцрпном извору инспирације

СТВАРАЛАЧКИ ДИЗАЈН / CREATIVE DESIGN

Све је могуће оном који верује....

In Centar

Platform for Social Entrepreneurship

S. Verbić: jedan lični bRlog

pošto me niko ne sluša, ja ponekad pišem...

MOOSHEMA GAZETA

Mooshema blog, zdrav život, zdrava ishrana, fitness

Business Skills

Tretiraj biznis kao što tretiraš sebe!

predragpopovic

A fine WordPress.com site

Споменка Кочиш

ОШ''Јосиф Маринковић'', Нови Бечеј

Учитељица Мира Стевковић

ОШ "Јосиф Маринковић", Нови Бечеј

СЛАЂИНИ ВРАПЧИЋИ

Деца су украс света!

Devetogodišnje obrazovanje

Za nastavnike razredne nastave

DEČJI FESTIVAL KREATIVNA ČAROLIJA

Međunarodni festival dečjeg filmskog, dramskog, muzičkog, likovnog i literarnog stvaralaštva

МИСЛИОНИЦА - ИГРАОНИЦА

II/3 Основне школе"21. октобар" у Крагујевцу

ВРЕМЕПЛОВ

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

%d bloggers like this: