Obrazovni turizam zasnovan na koncepciji aktivnog učenja, Sajam turizma 24.2.2012.

Poštovani,

Zadovoljstvo mi je da Vas pozovem na celodnevni program predstavljanja obrazovnih programa dečjeg i omladinskog turizma, kao i lokacija na kojima će se oni sprovoditi.

Prezentacije, organizovane u saradnji Turističke organizacije Srbije i Zajedničkog programa Ujedinjenih nacija “Održivi turizam u funkciji ruralnog razvoja” održavade se u okviru beogradskog Međunarodnog sajma turizma na TOS-ovom štandu ruralnog turizma u hali 4 u petak, 24. februra 2012. godine, sa početkom u 10h.

U okviru svoje sajamske prezentacije, pet od šest projekata odabranih u okviru Konkursa za diversifikaciju ruralne ekonomije kroz turizam, raspisanog u okviru Zajedničkog programa na temu “Održivi turizam u funkciji ruralnog razvoja”, a na temu “Obrazovni turizam zasnovan na koncepciji aktivnog učenja” prikazaće deo aktivnosti koje će od ove godine biti dostupne deci predškolskog i školskog uzrasta u raznim krajevima zemlje. Kroz raznovrsne radionice koje će biti održane na Sajmu turizma prikazaće se deo obrazovnih aktivnosti dostupnih deci na 5 lokacija u Srbiji. Svoje aktivnosti predstaviće predstavnici sledećih projekata:

  1. Banatsko šarenilo (Crveni krst, Vršac)
  2. Obrazovna avantura (Zavičajni muzej, Knjaževac)
  3. Paležnica i Brankovina, sinergija nadleđa i veština (OŠ Sava Kerković, Ljig)
  4. Seoska otvorena škola (OŠ Ivo Andrić, Pranjani)

Pored interaktivnog predstavljanja ovih turističko-obrazovnih lokacija u kom će, u okviru podrške jednog od partnera ovog projekta, Prijatelja dece Srbije, učestvovati deca i prosvetni radnici beogradskih škola, na štandu će biti predstavljen i način obeležavanja dečjih i omladinskih turističkih destinacija, kao i publikacija koja će kod šire publike podići svest o značaju i potencijalima obrazovnog turizma.

U nadi da ćete prisustvovati predstavljanju pionirskih turističkih lokacija koje svojim programima doprinose kvalitetu obrazovanja,

Vera Jovanović, Menadžer programa za decu u ruralnom razvoju

Advertisements

Posted on фебруар 19, 2012, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. Krivo mi je što ovo ne mogu da vidim. Nadam se da će biti nekih video materijala, da možemo pogledati kako je bilo.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Socceroaza

Blog posvećen fudbalskim trenerima i svim zaljubljenicima fudbalske igre u cilju zajedničkog usavršavanja i edukacije, kao i informisanja o novim načinima, stilovima i metodama treninga u fudbalu, ali i u sportu uopšte.

KREATIVNA ČAROLIJA

Svima onima koji imaju sposobnost stvaranja lepote

mamica radoznalica

Ovo je moja priča :)

nekinovinastavnici

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

игром до знања

Мојим најдражим ђацима, неисцрпном извору инспирације

СТВАРАЛАЧКИ ДИЗАЈН / CREATIVE DESIGN

Све је могуће оном који верује....

In Centar

Platform for Social Entrepreneurship

S. Verbić: jedan lični bRlog

pošto me niko ne sluša, ja ponekad pišem...

MOOSHEMA GAZETA

Mooshema blog, zdrav život, zdrava ishrana, fitness

Business Skills

Tretiraj biznis kao što tretiraš sebe!

predragpopovic

A fine WordPress.com site

Споменка Кочиш

ОШ''Јосиф Маринковић'', Нови Бечеј

Учитељица Мира Стевковић

ОШ "Јосиф Маринковић", Нови Бечеј

СЛАЂИНИ ВРАПЧИЋИ

Деца су украс света!

Devetogodišnje obrazovanje

Za nastavnike razredne nastave

DEČJI FESTIVAL KREATIVNA ČAROLIJA

Međunarodni festival dečjeg filmskog, dramskog, muzičkog, likovnog i literarnog stvaralaštva

МИСЛИОНИЦА - ИГРАОНИЦА

II/3 Основне школе"21. октобар" у Крагујевцу

ВРЕМЕПЛОВ

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

%d bloggers like this: